ik ga op reis, en ik neem mee.. - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Gea Veenwijk - WaarBenJij.nu ik ga op reis, en ik neem mee.. - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Gea Veenwijk - WaarBenJij.nu

ik ga op reis, en ik neem mee..

Blijf op de hoogte en volg Gea

13 November 2014 | Nederland, Groningen

Hallo lieve mensen,

De laatste dagen zijn aangebroken, in het koude kikkerlandje.
Dagen waarin er uiteraard nog van alles moet en zal gebeuren. Afspraakjes met vrienden, suprise party's, laatste training en wedstrijd van VVSV'09, laatste repetitie en optreden van YS. Uiteraard moet ik nog dingen kopen^^... mijn creditcard was nog niet geregeld etc. Kortom...ik ga op reis..;)

Uiteindelijk komt het allemaal goed, ons vliegticket is binnen, ik heb super toffe reisgenoot &, verder is alles te koop!

aankomende maandag vliegen Swa en ik om 11.40 met Finair! We hopen jullie weer terug te zien aan het einde van juni!

Het ga jullie goed en tot horens!

Liefs Gea


  • 13 November 2014 - 19:24

    Trijnette:

    Leuk swa! Fijne reis!! Heel veel plezier geniet ervan!!!

  • 13 November 2014 - 19:38

    Brechtje:

    Heel veel plezier. We gaan je volgen. Liefs Brechtje en tygo

  • 13 November 2014 - 19:38

    Karin:

    Leuk kunnen we je weer volgen! Goede reis en een hele fijne tijd alvast!! Xxx

  • 13 November 2014 - 19:47

    Corrie:

    Een goede reis en veel plezier. ...
    K verheug me nu al op je reisverslag!

  • 13 November 2014 - 20:01

    Monique:

    Geweldig....ik ga je weer volgen hoor......is het net of ik een beetje mee ben.

  • 13 November 2014 - 20:14

    Hilda Rodenboog:

    Super Gea en Trijnette!
    Heel veel plezier en geniet ervan heerlijk om dit te kunnen doen!

  • 13 November 2014 - 20:24

    Anita:

    Succes met de laatste voorbereidingen!
    Liefs van hier!

  • 13 November 2014 - 20:37

    Anneke:

    Lieve Gea en Trijnette,
    Heeeel veel plezier samen op jullie grote avontuur!! Geniet van de vrijheid en de mooie plekken die jullie mogen ontdekken.
    Be careful!!
    X

  • 16 November 2014 - 19:52

    Japie En Angela:

    Lieve Gea en Trijnette,
    We willen jullie een goede reis en een hele fijne tijd toewensen!! We kijken uit naar mooie reisverslagen!
    We bidden om Gods liefdevolle zorg en nabijheid voor jullie.
    Liefs van ons allemaaal.

Tags: Gea Veenwijk

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Groningen

Down under!

Hallo allemaal,

Het aftellen is nu echt begonnen....
Aanstaande maandag, 17 november, zal ik samen met Swa (Trijnette) vertrekken voor onze reis van ruim 7 maand!

Nog een weekje om alles goed voor elkaar te krijgen,
na te kijken of ik echt alles heb! Afspraakjes met vriendinnen, het seizoen alvast afsluiten met m'n lieve voetbalmaatjes en koorgenootjes!

Ik denk dat deze week nog voorbij zal vliegen!
Maar ben bang dat de 7 maanden ook omvliegen!

Hoe ziet mijn reis er nu uit?
We vliegen eerst naar Bangkok. We zullen ca 2 week in Thailand verblijven, dan gaan we door naar Indonesië, ook voor ca. 2 week.
Hier zullen we ook op surfcursus gaan! (WHOEHOE! ZIN IN).
Daarna gaan we door naar Australië, om ongeveer 4 maand te verblijven en een duikcursus gaan volgen (zwemmen met haaien, dolfijnen en alle andere waterdieren, leuk hea moeders!;P ), dan door naar Fiji en afsluiten in Nieuw-Zeeland! lekker trekken met de camper!!:P

Oftewel, 7 maand lang genieten aan de andere kant van deze prachtige wereld!
Ik zal jullie proberen te gaan missen, maar vrees dat ik er veel voor terug krijg!:)

Je kan me in elk geval volgen via deze site.
Op 25 juni hopen we, zoals het nu lijkt, terug te komen.
Ik zou het leuk vinden zo ook eens iets van jullie te horen!:)

Liefs Gea

Recente Reisverslagen:

16 April 2015

Wat gaat de tijd toch snel...Einde Australia!

27 Februari 2015

rondreis South West Australia by car

10 Februari 2015

Australie deel 2

07 Januari 2015

Aussiee!

22 December 2014

Bali, Kuta, Surfcamp
Gea

Hoi Hoi, Welkom op mijn reisblog! Hier zal ik mijn reizen op bijhouden. 2013: Zuid Afrika 2014/2015: Thailand, Indonesia, Australia, Fiji islands and New Sealand Veel leesplezier! Liefs Gea

Actief sinds 31 Dec. 2013
Verslag gelezen: 537
Totaal aantal bezoekers 20015

Voorgaande reizen:

17 November 2014 - 25 Juni 2015

Down under!

19 Mei 2013 - 06 Juli 2013

Eindelijk. ....Zuid-Afrika!

Landen bezocht: