Eindelijk. ....Zuid-Afrika! - Reisverslagen van Gea Veenwijk - WaarBenJij.nu Eindelijk. ....Zuid-Afrika! - Reisverslagen van Gea Veenwijk - WaarBenJij.nu

Eindelijk. ....Zuid-Afrika!

Hallo allemaal,

Over 3 week en 4 dagen is het dan zover...vrijwilligerswerk in Zuid-Afrika!

Wat ga ik doen?

Ik zal de eerste 4 weken vrijwilligerswerk doen in St. Lucia. Hier zal ik in een kliniek werken en bij de mensen thuis. Ook mag ik hier voorlichting geven over HIV/AIDS. Iets wat aansluit bij mijn opleiding en werk:) Zowel een stukje ziekenhuis, als het stukje thuiszorg komt goed van pas!

Daarna zal ik doorreizen naar Ukutula. Hier zal ik aan een wildlife project gaan meewerken. Het lion breeding en research project. Dit is onderzoek doen naar de leeuwen, voorlichtingen geven over het milieu- en natuurbehoud, (zieke) leeuwen/welpen verzorgen en observeren en taken die horen bij het onderhouden van een park.

Na mijn weken als vrijwilliger zal ik nog rond gaan reizen door Zuid Afrika. Hoe en wat, dat weet ik nog niet precies, dat zie ik daar wel;)

Ik zal proberen zoveel mogelijk van mijn avondturen te kunnen vastleggen op deze site, met uiteraard wat mooie foto's om een indruk te krijgen van wat ik zie en meemaak!